سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  Atom  |   خانه |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ | یــــاهـو
اوقات شرعی

نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر

مهمانیت (شنبه 87/6/9 ساعت 9:6 عصر)

یا مونس کل وحید

 

 

گوشه چشمی اگر برم کنی پیر نمی شوم

از نگاه تو مولا بخدا سیر نمی شوم

درد من این است که چرا چرا نمی آیی

اگر بیایی دگر از جمعه ها دلگیر نمی شوم

می میرم از دوریت می سوزم از همه درد

با دعای تو منِ منتظر گوشه گیر نمی شوم

به آن موی نازنینت که من بی قرارم

تو گر سوی من بیایی بی نصیر نمی شوم

جمعه ها می گذرد چه ثانیه ها که می رود

گر بیایی دگر من در این لحظه ها اسیر نمی شوم

ای منتظَر گر نگاهی به منتظِر کنی

به مادرت زهرا(س) که راهی کویر نمی شوم



  • کلمات کلیدی :
  • نویسنده: خادم المهدی

  • گل صلوات( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    می خوانمت چنانکه شب خسته خواب را
    دیدی اونم رفت ....
    تشنگی دلتنگی
    یا کریم و یا رب
    مهمانیت
    نور المهدی ماهشهر
    ای همه خوبی ... !
    یا راحم العبرات
    یا رب العالمین
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 7 بازدید
    بازدید دیروز: 32
    کل بازدیدها: 76301 بازدید
  •   پیوندهای روزانه
  •   درباره من
  • نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر
    خادم المهدی
    سلام علیکم ========== گفتم که دوری از ما چرا کنی / گفتا وظیفه است دفع خطر کنم ======== برو بچه ها اهای خادمین اگر مشکلی در وبلاگ دیدید یادتون نره که حتما بهم بگید ======= دعا دعا دعا در دعای خیرتون فراموشمون نکنید
  •   لوگوی وبلاگ من
  • نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر
  •  دسته بندی یادداشت ها
  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •  لینک دوستان من

  •  لوگوی دوستان من