سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  Atom  |   خانه |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ | یــــاهـو
اوقات شرعی

نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر

ای همه خوبی ... ! (دوشنبه 87/5/14 ساعت 11:4 عصر)

 

اى همه خوبى!
وقتى که مى‏رفتى رمضان و محرم را با انگشتان نشان دادى و رفتى.

شاید که رمضان بوى تو را در خود دارد

به همان سان که محرم رنگ سرخ خون جوانمردى را پررنگتر از همیشه مى‏نمایاند.

 از آن روزى که رفتى، رمضان و محرم را چشم مى‏دارم.
وقتى که مى‏رفتى،

 گفتى که آسمان فرا رسیدنت را خبر خواهد داد و مکه ،

 جایى که تو را به من و مرا به تو مى‏رساند.

 از آن روز ، هر صبح و شام رو به سوى مکه آورده‏ام.

شاید نگاهم به کعبه ،

یادآور روزى باشد که تو خواهى آمد.

مکه نام تو را و خاطره زیبایت را در دلم زنده مى‏کند.

 وه که چقدر کعبه را دوست دارم. کعبه را که پشت تو را محکم مى‏دارد،

 

روزى که خواهى آمد...

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

nuralmahdi

  • کلمات کلیدی :
  • نویسنده: خادم المهدی

  • گل صلوات( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    می خوانمت چنانکه شب خسته خواب را
    دیدی اونم رفت ....
    تشنگی دلتنگی
    یا کریم و یا رب
    مهمانیت
    نور المهدی ماهشهر
    ای همه خوبی ... !
    یا راحم العبرات
    یا رب العالمین
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 3 بازدید
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدیدها: 76265 بازدید
  •   پیوندهای روزانه
  •   درباره من
  • نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر
    خادم المهدی
    سلام علیکم ========== گفتم که دوری از ما چرا کنی / گفتا وظیفه است دفع خطر کنم ======== برو بچه ها اهای خادمین اگر مشکلی در وبلاگ دیدید یادتون نره که حتما بهم بگید ======= دعا دعا دعا در دعای خیرتون فراموشمون نکنید
  •   لوگوی وبلاگ من
  • نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر
  •  دسته بندی یادداشت ها
  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •  لینک دوستان من

  •  لوگوی دوستان من